ISO 9001 - Kvaliteedijuhtimise süsteem

Selleks et ettevõte saaks turul edukalt konkureerida, tuleb tagada kaupade või teenuste muutumatult hea kvaliteet – neid tuleb pidevalt hinnata ja täiustada.

ISO 9001 sertifikaat näitab pidevat pühendumust kvaliteetsetele toodetele ja teenustele.

ISO 9001 sertifitseerimise eesmärk on tõestada, et ettevõte täidab oma kvaliteedistandardeid ja et need omakorda vastavad rahvusvahelistele standarditele.

Standard põhineb kaheksal kvaliteedijuhtimise printsiibil, mis pakub struktureeritud ja samas paindlikku raamistikku, tagamaks protsesside järjepidevat vastavust.

Süsteemi sertifitseerimine ei tähenda uue süsteemi loomist. See dokumenteerib teie olemasolevad protsessid tagamaks nende vastavuse standardile tõstmaks efektiivsust.

ISO 9001 on laialdaselt tunnustatud kvaliteedimärk, mis paljudes valdkondades on uute ettevõtmiste võitmiseks hädavajalik. Tihtipeale otsivad ettevõtted, kes ise omavad antud sertifikaati just sama sertifikaadiga tunnustatud tarnijaid (teades, et see tagab kindla ja sarnase kvaliteediga toote või teenuse).

Antud süsteem sobib mis tahes suuruses ettevõttele. See hõlmab kõiki organisatoorseid tegevusi ja kehtib peaaegu kõigile tegevusaladele, kus kasutatakse korduvaid tegevusi toote või teenuse pakkumiseks.

Paljudel ettevõtetel on loodud sisemised süsteemid protsesside haldamiseks, kuid ISO 9001 tõestab sidusrühmadele ja klientidele teie kvaliteedisüsteemi vastavusest rahvusvaheliselt tunnustatud parimatele tavadele.

Sertifitseerimisest saadav kasu:

Olles oma kvaliteedijuhtimissüsteemi sertifitseerinud vastavalt ISO 9001 nõuetele, näitate oma pühendumust kvaliteedi, parimate tavade ja protsesside pidevast täiustamisest ning kinnitate kvaliteedisüsteemi efektiivset ja järjepidevat toimimist.

Lisaks:

  • parandate klientide rahulolu parema kvaliteedi ja järjepideva teenuse läbi;
  • loote ühise selgelt arusaadava süsteemi;
  • vähendate kulusid suurendades tõhusust ja tootlikkust;
  • vähem kvaiteediprobleeme ja süsteem probleemide tuvastamiseks;
  • pakute parema juhtimiskontrolli- ja aruandlussüsteemi;
  • loote suurema võimaluse tagada juurdepääs uutele turgudele ja suurendate oma konkurentsivõimet;
  • aitate oma töötajatel paremini mõista, mida teha ja kuidas seda teha ning kuidas nende töö mõjutab kvaliteeti.