Palmiõli tarneahela sertifitseerimine

Vastake jaemüüjate nõudele kasutada jätkusuutliku palmiõli RSPO tarneahela sertifikaadiga.

Palmiõli jätkusuutlikkus

Viimastel aastatel on palmiõli tootmine kiiresti kasvanud, murettekitav on kasvatamise jätkusuutlikkus ning mõju kohalikele elanikele ja ökosüsteemidele.

Kuna vajadus tõendada palmiõli jätkusuutlikkust muutub üha olulisemaks, soovivad tootjad ja jaemüüjad tagada, et toodetega esitatavad väited oleksid kontrollitud ja seiratud. RSPO tarneahela sertifitseerimine pakub selle kindluse.

RSPO tarneahela sertifitseerimine

Tarneahela sertifitseerimine on katkematu tee algallikast kuni tarbijani, sealhulgas kõik rafineerimise, valmistamise, töötlemise, transpordi ja levitamise etapid. Selliselt tagatakse toote päritolu sealt, kust te väidate, et see pärineb.

Sertifitseerimine tagab teie tarneahela turvalisuse ja jälgitavuse ning annab usaldusväärsed tõendid toote jätkusuutliku hankimise kohta.

RSPO tarneahela mudel

Kasutada on kolm tarneahela mudelit:

  • Füüsiline eraldatus (Identity preserved) – füüsiline eraldatus kõigist teistest palmiõli allikatest;
  • Eraldamine (Segregation) – füüsiline eraldatus sertifitseerimata palmiõli allikatest (võimaldab erinevate sertifitseeritud palmiõlide segamist);
  • Koguse tasakaal (Mass balance) – võimaldab sertifitseeritud ja sertifitseerimata palmiõli segamist kontrollitud keskkonnas, tagades, et sertifitseeritud palmiõli väljund ei ületa sertifitseeritud sisendit.

Sertifitseerimine on kohaldatav kõigile toidu ja muudele ainetele, kus kasutatakse palmiõli ja palmiõli derivaate. Sertifikaat tagab tõenduse, et toode pärineb sertifitseeritud, hästi majandatud allikatest ning kinnitab, et tooted ei ole mitte üheski tarneahela lülis segunenud sertifitseerimata allikatest pärinevate toodetega (välja arvatud erijuhtudel, kus rakendatakse ranget kontrolli).

 

Sertifitseerimisest saadav kasu:

RSPO sertifitseerimine toob ettevõttele kaasa olulised eelised,

täpsemalt:

  • demonstreerib teie pühendumust keskkonnatavadele;
  • vastamist suurte tootjate ja jaemüüjate ootustele, kellest paljud on seotud ajalise kohustusega jätkusuutliku palmiõli kasutamisega oma toodetes;
  • aitab klientidel valida tooteid, mis panustavad keskkonnakaitsele;
  • loob võimalused uutele turgudele sisenemiseks.